donderdag 8 juli 2010

Tja, hoe zal ik de titel nou eens noemen

Hallotjes,
hier schrijft Roosmarijn de voetbalster.
Vandaag zijn we van Faial naar Lajes do Pico gevaren. Aan het begin moest ik wel een beetje aan de golven wennen. Toen was het wel een beetje spannend want het was de eerste keer om hier te varen. Doordat de golven zo lekker deinen was iedereen wel in de tocht in slaapgevallen behalve papa. Anders was het wel onhandig geweest zeg!!! Daarna waren de golven leuker omdat ik er aan gewend was. Toen we aankwamen gingen Imre en Janyk meteen roeien. Later kwam ik ook. Je kan hier echt onder veel bruggetjes door en het is erg lollig. Maar onder het roeien ging het netje wel kudunk dus kapot. Janyk heeft toen zelf alles weer vast genaaid. Dat was erg aardig. 
Dit eiland heet Pico omdat er een soort heuvel is met daar boven op een berg met een piek. De ene keer zit hij in de wolken  de andere keer niet. Dat is grappig om te zien.
 
Roosmarijn 

4 opmerkingen:

XavNancy zei

Hi Marc

I think that I have souvenir pictures of crew member who were on your boat in june ? It's 2 SD cards with an adaptator. I think there was a pb in Horta or Lisbon airport : I don't understand how these SD cards arrived in my luggage but I think their owners would be pleased to receive it. I've found 'Glatisant' on one picture. It's the reason I think it's your boat.
Have you an idea to how contact them and tell them to contact me ?

Xav (xavnancy)
54520 Laxou (France)

Anoniem zei

Heej Marc en familie!

Hoe gaat het daar? Heerste er zondag het oranjegevoel wel een beetje? ik las net even de reactie op de blog van 8 juli en daar vertelt iemand dat hij 2 SD cards en een reader heeft gevonden in zijn tas, ergens op Lissabon of Horta is er denk ik perongeluk/expres in mijn tas gekeken, ze zaten in mijn grote tas en op lissabon is die met automatisch transfer in het vliegtuig naar amsterdam gegaan. volgende keer maar weer sealen of tie raps ofzo! maar, die cards zijn denk ik van mij:-) ik was ze een beetje kwijt, maar dacht, ze komen wel weer boven water, en zie hier.. als reactie op jullie blog
;-) Na veel gegoogle ben ik nog niet achter een email adres, aar wel een soort profiel waarop staat dat hij ook op de azoren is geweest dus ik vertouw het wel. kan jij et emailadres vn de ractie inzien? anders plaats ik een reactie met verdere contactgegevens van mij.


fijne tjd verder hoor!! genieen!!
Doe ik hier ook, mijn baas is op vakantie tot de 31e:-)

groetjes voor iedereen, huibert

Anoniem zei

Hi Xav,

Thanks for this reaction!
I think i'm te owner becouse I missed my cards since I flew back to Amsterdam sunday 27 june.
to check i'm right I can send you te first pic of both cards.

my email adress: huibertstoof@zonnet.nl

Thanks a lot, Huibert

Anoniem zei

Hee Marc, Erna en kinderen,

Eindelijk (!) tijd je blog helemaal te lezen: moest ik helemaal voor naar de USA, haha. Maar wat een mooie reis zeg! Klinkt echt super. Tja, wat heb je echt nodig he, een beetje wind, lekker eten en dan gaat het toch allemaal vanzelf....
Heel veel plezier nog met elkaar daar en Marc, een hele goede terugreis (doe de groeten aan Joke).

Groeten uit Utah,
Jolanda en familie