maandag 13 december 2010

Verslagen???

De geest is willig...

Er waren echt heel serieuze voornemens om heel snel na aankomst met echte verslagen te komen. Het bleek lastiger dan gedacht...
De eerste week liep ik vooral nog wat verdwaasd rond; het duurde een dag of vier voor ik weer in een normaal slaapritme zat.
Na een week mocht ik weer naar kantoor. Allerlei mensen dachten dat ik dat wel afschuuwelijk zou vinden, maar dat viel best mee. Vanaf het begin wist ik dat het een tocht van drie maanden was. Bovendien werk ik in een heel plezierig team, en lagen er nog een aantal leuke klussen te wachten.

Meteen op dag één kreeg ik de gelegenheid om een korte presentatie te geven - met foto's - waardoor een groot deel van de collega's in één klap op de hoogte was. En tot mijn verrassing, ook een aantal waren geïnspireerd.

Daarna ben ik bezig geweest met ordenen van foto's, met kijken welke filmpjes we nou eigenlijk hadden gemaakt, en met het op een rij krijgen van wat er eigenlijk allemaal was gebeurd. De Zilt was wel geïnteresseerd in een artikel, maar het lukte me niet om dat voor oktober op papier te krijgen (ze wilden het ook wel èrg kort hebben). Lang verhaal kort: na drie weken zei Erna dat ik eindelijk 'thuis' was. En na een kleine drie maanden had ik het eindelijk op papier.

Zie www.ziltmagazine.nl, nr. 56; decembernummer 2010!

Groet,
Marc

(en ja, er komen echt ook nog foto's en filmpjes hier op de site!)

Geen opmerkingen: